Вівторок, 16.07.2019, 06:07
Хорольська гімназія
Хорольської районної ради
Ви увійшли як Гість | Група "0" | RSS
Головна Мій профіль Вихід
Меню сайту

Опитування
Оцінити мій сайт
Всего ответов: 597

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

ПОРАДИ Батькам
 

Створюйте почуття довіри до себе:

 

Коли мова йде про будь-яке хобі дитини, зокрема і про Інтернет, перед батьками постає одне й те саме завдання — визначити, на що спроможна їхня дитина, та підтримувати її у цих видах діяльності. Інколи діти тримають в секреті те, що вони користуються Інтернетом. Вони також можуть не бажати, щоб батьки були в курсі їхніх дій в Інтернеті, особливо, якщо діти вважають, що батьки обмежать їм доступ до Інтернету. 

 

 Пам'ятайте, що Інтернет є цінним ресурсом з великою кількістю захоплюючої та навчальної інформації.

 

Важливо не реагувати занадто емоційно та не накладати забагато обмежень на використання Інтернету дітьми. Необхідно врахувати ризики, щоб забезпечити захист дітей та отримати все найкраще від цього прекрасного інструменту. Діти навчаються шляхом експерименту, спроб і помилок. Якщо ви зацікавлені у використанні Інтернету і знайомі з надзвичайними речами, які в ньому є, ви відчуватимете себе вільніше під час обговорення теми Інтернету зі своїми дітьми. Вам буде легше з'ясувати, як вони використовують Інтернет. Це сприятиме постійному діалогу між вами, який триватиме всі роки, поки ваші діти не вийдуть із підліткового віку.

 

Чим більше ви знаєте про те, як ваша дитина використовує Інтернет, тим легше вам буде визначити та пояснити, що є прийнятним і безпечним. Перевіряйте сайти, на які заходить дитина. Зближення Інтернета и мобільних телефонів (мобільні телефони 3G) різко змінює шляхи, якими діти і дорослі заходять в Інтернет. До недавнього часу входження в кіберпростір вимагало доступу до стаціонарних телефонних ліній і комп’ютерів. Але зараз телефон, а також сучасний ігровий пульт забезпечує вхід в Інтернет з будь-якого місця. Через це, батькам буде все важче спостерігати за дітьми і підлітками, які користуються телефонами в он-лайн режимі. Он-лайн ігри за участю багатьох гравців-бізнес, що швидко розвивається. Ручні ігрові пульті з можливістю підключення до Інтернету ще в більшій мірі сприяють вітуальній взаємодії. Он-лайн ігри потенційно становлять нову платформу, де діти і підлітки будуть в небезпеці. Ваша дитина може мати прекрасні навички використання технології, але життєвий досвід дорослої людини може стати неоціненним у допомозі дитині зрозуміти, як вести себе у віртуальному світі.

 

Поставте комп'ютер у кімнату, яку використовують усі члени родини

Таким чином, розмови про Інтернет та слідкування за його використанням стануть невід’ємною частиною повсякденного життя. Обговорювати проблеми зручніше, коли комп'ютер розміщено в загальній кімнаті. Крім того, ви зможете використовувати Інтернет разом із дитиною. 

Обговорюйте теми, пов’язані з Інтернетом

Продемонструйте інтерес до того, чим займаються ваша дитина та її друзі в Інтернеті та поза його межами. Поговоріть про прекрасні й  захоплюючі речі, для яких можна використовувати Інтернет, а також про складні проблеми, з якими можна стикнутися, перебуваючи в мережі. Обговоріть із дитиною, що вона має робити, якщо відчує себе некомфортно в онлайні.

Дізнайтеся більше про використання комп'ютера

Якщо ви самі використовуєте Інтернет, то вам легше визначити, що є гарною практикою для ваших дітей, і ви можете краще допомогти їм знайти потрібний матеріал в он-лайні.

Подорожуйте Інтернетом разом

Знайдіть підходящі для дітей сайти або дізнайтеся, як шукати корисну інформацію. Разом сплануйте подорож у відпустці, перегляньте освітні  сайти для підтримки шкільної роботи, знайдіть інформацію про хобі або захоплення ваших дітей. Працюючи в Інтернеті разом, ви можете навчити дитину оцінювати знайдену інформацію. Створіть закладки для улюблених сайтів, щоб швидко переходити до них. 

Разом із дітьми визначте час і порядок використання Інтернету 

Слід визначити час перебування дітей в он-лайні та набір веб-сайтів, які вони можуть відвідувати. Обговоріть це питання з дітьми, щоб дійти згоди.

 

Рекомендації батькам

 

Діти вчаться з того, що бачать у своєму оточенні

 

Якщо дитина зазнає постійної критики, вона вчиться звинувачувати.

Якщо дитина бачить ворожість, вона вчиться битись.

Якщо з дитини насміхаються, вона буде нерішучою.

Якщо дитину постійно присоромлюють, вона почуватиметься винною.

Якщо до дитини терпимі - вона вчиться бути терпимою.

Якщо дитину підтримують - вона вчиться впевненості.

Якщо дитину хвалять - вона вчиться цінувати інших.

Якщо з дитиною поводяться справедливо - вона вчиться справедливості.

Якщо дитина почувається в безпеці - вона вчиться довіряти.

Якщо дитину хвалять, юна вчиться поважати себе.

Якщо дитину приймають і поводяться з нею по-товариськи - вона вчиться бачити любов у цьому світі.

 

ПРАВИЛА ПОКАРАННЯ

·        Покарання не має шкодити здоров'ю - ані фізичному, ані психічному. Воно має бути корисним.

·        Якщо є сумніви щодо покарання, не карайте. Навіть якщо ви зрозуміли, що надто м'які, довірливі та нерішучі. Ніякої "профілактики", ніяких покарань "про всяк випадок"!

·        За один раз - одне покарання. Навіть якщо поганих вчинків скоєно декілька, покарання має бути тільки одне, за все одразу, а не по одному за кожний вчинок.

·        Краще не карати, ніж карати із запізненням.

·        Покарали - пробачили. Інцидент вичерпано. Сторінку перегорнуто. Про старі провини - ані слова. Не заважайте дитині почати життя спочатку.

·        Без приниження. Що б не сталося, якою б не була провина, покарання не повинно сприйматися дитиною як ваша перемога над її слабкістю, як приниження. Якщо дитина вважає, що ви несправедливі, покарання не подіє, а зашкодить.

·        Дитина не повинна боятися покарання, вона має боятися не вашого гніву, а вашого засмучення.

 

СПІЛКУВАННЯ ВПРОДОВЖ ДНЯ

1.Вранці піднімайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашніх прорахунків, особливо незначних, не вживайте образливих слів

2.Не підганяйте, розраховуйте час - це ваш обов'язок, якщо ж ви цю проблему не вирішили - дитина в цьому не винна.

3.Відправляючи дитину до садочка, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів, без застережень: "Дивись, поводься гарно!", "Щоб не було зауважень!" тощо.

4.Забудьте вираз: "Чи був ти чемним?". Зустрічайте дитину спокійно, дайте їй розслабитися (згадайте, як вам важко після напруженого робочого дня). Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, це не забере багато часу.

5.Якщо дитина замкнулась, її щось турбує, не наполягайте на поясненні її стану, нехай заспокоїться, тоді вона все сама розкаже.

6.Зауваження вихователя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте влаштовувати сварку. Говоріть з дитиною спокійно.

7.У спілкуванні з дитиною не вживайте умовних речень: "Якщо ти будеш добре поводитись, то...

8.Впродовж дня знайдіть (постарайтеся знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.

9.У сім'ї має бути єдина тактика спілкування всіх дорослих із дитиною. Всі розбіжності щодо виховання дитини узгоджуйте без неї. Коли щось не вдається, порадьтеся з вихователем, психологом. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.

10.  Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось її турбує: головний біль, поганий стан. Найчастіше це об'єктивні показники втоми, перевантаження.

11.  Навіть діти 7-8 років люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтесь зробити це для них. Це їх заспокоїть, зніме напруження, допоможе спокійно заснути й відпочити. Не нагадуйте перед сном про неприємні речі, про роботу. Завтра новий день, і дитина повинна бути готова до нього. А допомогти в цьому їй повинні батьки своїм доброзичливим ставленням. Чекати якогось дива від дитини, радісних поривань душі, доброти треба терпляче, відшукуючи ці риси в дитині, постійно заохочуючи її.

  

ПОРАДИ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

      Хотілося сказати кілька слів не про дітей, а про нас, дорослих, про наше ставлення до їхніх успіхів і, що важливіше, до їхніх невдач. Шкода, але ми, батьки, часто нетерплячі та егоїстичні, хоча виправдовуємося "хорошими намірами". Але, якими б не були виправдання, наше роздратування, крики, з'ясування стосунків, покарання - все це додаткові стресові ситуації, постійний дитячий біль від непорозуміння та образи. Чим більші наші старання, чим більше уваги ми приділяємо дітям, тим вищий батьківський рівень домагань, тим більша надія і бажаніша нагорода - відмінні оцінки...

      Велике значення для психічного та фізичного здоров'я вашої дитини має правильний режим дня.

  

ПОРАДИ ДЛЯ ПРАВИЛЬНОГО РЕЖИМУ ДНЯ

 1.12 годин сну з урахуванням обіднього (1- 1,5 год.) для відновлення сил.

2.Після школи не спішіть садити дитину за уроки, їй необхідно 2-3 години відпочити (обідній сон). Найпродуктивніший час для приготування уроків - з 15 до 16 години. Заняття ввечері безрезультатні, завтра доведеться все починати спочатку.

3.Не змушуйте дитину готувати уроки за один раз. Після 20 хв. занять необхідно 10-15 хв. "перерви".

4.Під час приготування уроків не сидіть над дитиною, давайте можливість їй працювати самостійно, але якщо потрібна ваша допомога, наберіться терпіння. Необхідні спокійний тон та підтримка ("не хвилюйся", "давай з'ясуємо разом", "я тобі допоможу"), похвала, навіть якщо щось не вдається. Не акцентуйте увагу на оцінках ("не дарма з письма в тебе одні "2" та "3").Якщо ви дотримаєтеся цих порад у вихованні, ваша дитина виросте врівноваженою та спокійною. Успіхів вам!

СІМ ОСНОВНИХ ПРАВИЛ БАТЬКІВСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

 1.  Сприяйте дитячій автономності (самостійності). Чим більше ви її (самостійності) вимагаєте в усіх сферах повсякденного життя, тим краще зможе ваша дитина працюватиме з почуттям відповідальності у шкільній сфері. Автономне (самостійне) навчання є тією метою, в напрямку якої ви маєте працювати, тому що самостійність є найважливішим елементом ефективного й тривалого процесу навчання. Хваліть свою дитину за самостійні дії, наприклад, за самостійне розпізнавання помилок.

2. Якщо ваша дитина потребує допомоги, спонукайте її до того, щоб вона сама знайшла шляхи її розв'язання. Допоможіть їй завдяки підказкам, наприклад, вказівка на довідники, генерування правил, відгадування ребусів, що може сприяти розв'язанню проблеми. Але не подавайте саме розв'язання. Не спонукайте свою дитину тільки до одного шляху розв'язання.

3. Дайте своїй дитині можливість попрацювати над матеріалом удома.

4. Визнайте досягнення дитини. Хваліть (заохочуйте), а не докоряйте. Це краще, ніж ниття, нагадування та інші покарання. Звертайте увагу на те, щоб не обмежувати похвалу критикою ("дев'ять", звичайно, чудово, але без двох помилок це могла б бути "дванадцятка").

5. Не ставте перед своєю дитиною завищених вимог, щоб вони не були суворішими за вимоги вчителя.

6. Будьте, як вихователь, зразком у поведінці. Вимагайте від своєї дитини не більше, ніж від себе самого. Дитина, яка, наприклад, бачить своїх батьків за читанням, швидше сама почне читати, ніж дитина, батьки якої часто сидять перед телевізором.

7. Говоріть позитивно про школу, вчителів та предмети. Вашій дитині досить того, що вона долає свої особисті упередження щодо школи.

Форма входу

Пошук по сайту

Пошук в Google

Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Погода
Хорол

Архів записів

Powered by Rostislav Kornienko © 2019 Конструктор сайтів - uCoz