Вівторок, 15.10.2019, 20:23
Хорольська гімназія
Хорольської районної ради
Ви увійшли як Гість | Група "Pro-kop0" | RSS
Головна Мій профіль Вихід
Меню сайту

Опитування
Оцінити мій сайт
Всего ответов: 600

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Головна » 2011 » Грудень » 2 » За емоціями в Хорольську гімназію
11:11
За емоціями в Хорольську гімназію
     Емоції відіграють важливу роль в житті дитини. По мірі того, як дитина росте, її емоційний світ стає різноманітнішим і багатшим.
     Проблему „Самоосвіта  та розвиток емоційного інтелекту як фактор вдосконалення педагогічної майстерності вчителя" розглянуто на семінарі заступників директорів з навчально – виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів району, який відбувся 25 листопада 2011 року  на базі  Хорольської гімназії.
     Тепло та гостинно зустрічали гостей чергові учні 9Б класу Сидоренко Тетяна та Шарандак  Аліна, створюючи позитивну атмосферу, даруючи кожному учаснику семінару наліпки „смайлики".
     Із вітальними словами до присутніх звернулася завідуюча методичним кабінетом Хорольського відділу освіти Любов Анатоліївна Глущенко, яка наголосила на важливості проблеми самоосвіти вчителя та залежності роботи інтелекту від емоційного стану.
     Директор гімназії  Микола Миколайович Копайгора  презентував присутнім роботу педагогічного колективу через призму виставок та конкурсів, розповів про здобутки та перемоги навчального закладу. Адже  в жовтні 2011 року Хорольська гімназія нагороджена бронзовою медаллю в номінації „Інновації у використанні інформаційно – комунікаційних технологій в освітньому процесі" за участь в ІІІ Міжнародній виставці – презентації „Інноватика в сучасній освіті".
     Продовжила семінар Наталія Володимирівна Пасічник, заступник директора з навчально – виховної роботи Хорольської гімназії, яка презентувала досвід роботи  з теми „Організація самооосвіти та розвитку емоційного інтелекту педагогічного колективу" та наголосила, що роль заступника директора полягає  в керуванні самоосвітньою діяльністю вчителя, вмінні виступати в різних ролях: психолога, менеджера, методиста.
      Наталія Володимирівна в доступній та цікавій формі розповіла про основні етапи в керуванні самоосвітою, підкреслила важливість емоційного фактора для успіхів дитини в гімназії. Рекомендувала деякі загальні правила, які потрібно пам'ятати:
   1.     Лише терпіння допоможе зробити стосунки з дитиною щирими та стабільними.
   2.     Не порівнюйте дітей!
   3.     Емоційний стан дитини важливіший за успішність та оцінки.
   4.     Будьте терплячими.
   5.     Пам'ятайте: головне в житті – діти!
     Жиленко Д.І., завідувачка кафедри початкових класів, у своєму виступі наголосила, що робота вчителів початкової школи спрямована на розвиток емоційного інтелекту особистості: „Роль казкотерапії у корекції емоційної сфери учнів", „Скринька емоцій" – засіб розказати про себе і свої почуття", „Пальчиковий театр і його роль у розвитку емоційної сфери учнів", „Образотворче мистецтво – мої почуття у кольорі".
     „Самоосвітня діяльність вчителя – запорука педагогічної творчості " – тема виступу вчителя англійської мови Хорольської гімназії Л.О.Соколенко.  На сьогодні самоосвіта – необхідна умова професійної діяльності педагога, це потреба, яка захищає особистість від інтелектуального зубожіння.
     Гості семінару мали можливість переглянути фрагменти уроків:
Плема Р.М., учитель зарубіжної літератури, представила фрагмент з теми „Образи Остапа і Андрія у повісті М.Гоголя „Тарас Бульба " (7 клас) та
     Зуб Л.К., учитель української мови та літератури, - „Роль жінки у суспільстві, родині, сім'ї (за романами Уласа Самчука „Марія" та Василя Барки  „Жовтий князь " .  
     До уваги учасників працювала виставка матеріалів – здобутків педагогічного колективу Хорольської гімназії по різних напрямах: „Участь у семінарах", „Виховна робота", „З досвіду вчителів", „Методична робота".
     Практичний психолог Хорольської гімназії Я.О.Калініченко з метою підвищення рівня поінформованості зі складовими емоційного інтелекту, пошуку шляхів підвищення емоційного інтелекту в навчально – виховному процесі провела для завучів району розвантажувальний тренінг, на якому всі учасники поринули в невимушену атмосферу співтворчості: різноманітні вправи „Вітрильник очікувань", „Покажи емоцію", „Відгадай намальовану емоцію", „Свіча побажань" сприяли оволодінню навичками управління власними емоціями в реальних ситуаціях, підвищенню стресостійкості.
     Керівник народознавчого музею, учитель географії Л.В.Дмитренко разом з учнями 6Б класу підготували захід - пам'ять до річниці голодомору „На теплій призьбі".
     На закінчення семінару гості завітали на концертну програму в актову залу, де учні гімназії подарували хвилю захоплень. Кожен учасник поринув у світ танцю, поезій, музики. Чарівний голос Павлика Тараса, учня 9В класу, заполонив  душу кожного, романтичний контемп у виконанні учнів 9Б класу Лимаря Святослава та Мельник Альбіни не залишив нікого байдужим, а пісні, що лунали з вуст Грачової Анастасії, Вакуленко Вікторії, Ладанової Альони та Черняк Валерії , долетіли до серця кожного, емоційне представлення поезії  „Що сталося?"Леоніда Костецького у виконанні учениці 5А класу Гвоздік Тетянки повернув учителів у дитинство. А вела святкову програму заступник директора М.В. Колісник.
     Дякуємо за музичне оформлення Кравченко К.П. та Прокопенку В.М.
    Семінар показав, що уміння керувати нашими емоціями  - основа емоційного інтелекту. Кожен, хто вступає в життя, повинен бути не тільки прекрасним умільцем, майстром, творцем матеріальних цінностей, а й душевною, чуйною, чутливою людиною. Саме цьому й навчають у Хорольській гімназії.

   

 

 

 

 

 


Переглядів: 421 | Додав: Pro-kop | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук по сайту

Пошук в Google

Календар
«  Грудень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Погода
Хорол

Powered by Rostislav Kornienko © 2019 Конструктор сайтів - uCoz